Hey reader thnks coming , please leave the comment n dont forget to follow

for someone thats really important in my life. :)

haii everybody. long time no see. :) lama dah aku x main blogger nie.. dah bersawang sawang dah. ahaha. sian awak kan blog. :3 hmm..the story that i want 2 story 2 you is about someone that really important in my live. Siti Nurul Hazirah.. hmm.. awakk.. its good 2 hear that you get 2 continue on your study at UITM seri iskandar.. i am really happy.. saya just nk cakap ngan awak supaya awak x lupa saya. :) saya selalu ingat kat awak. i'm fall in love again with you for the forth time.. but i know its hard for you 2 accept me back right? saya nak awak tahu yang saya masih sayangkan awak.. n masih ada perasaan cinta terhadap awak.. yea mungkin awak cuma anggap saya sebagai kawan baik awak.. tapi saya still mengharapkan masih ada sedikit ruang untuk saya di dalam hati awak.. saya sayang awak. :) hope you do the best on your study n don't cry anymore because of a man.. stop thinking about man. just focus on your study n future.. i will also do the same... saya harap awak berjaya dalam hidup awak. saya akan selalu merindui awak.. hmm jauh sangat perak ngan perlis.. alahaii. haha. buts its okay lah.. jauh dimata.. dekat dihati.. :3 awak kne ingat saya selalu dengan awak x kira ap keadaan sekalipon. lepas nie susah dah nak jumpa awak. 1 haribulan 6 nie awk dah nak smbung belajar.. n you so busy all this week.. tak dapat nak hang out with you n meet you.. tadi je dapat jumpa kejap kan. :) but it's okay lahh. kalau umur panjang kita still boleh jumpa. :) saya akan belajar sebaik2 nya dah akan berkerja n 1 day i will propose you. :) n i will make you my wife. :) i hope you can accept me. even i'm not so perfect.. if i get you. i'll never let you disappointed anymore.. i'll never make the same mistake like the last time we being together.. i will never let that happen.. i will always care about you because now i know what the meaning of love. what the meaning of jealous . what the meaning of hurt.. saya akan jaga dengan sebaiknya.. even saya dah couple dengan beberapa orang lepas saya couple dengan awak 3 tahun lalu.. but saya still ingat awak. :) say pon keliru.. mybe this is what everyone call cinta pertama. tak boleh nafikan sebab everytime awak story kat saya pasal lelaki lain.. saya rasa sakit.. but saya x nak tunjuk .. sebab saya nak awak bahagia.. tapi bila saya tahu awak pula yang sakit.. saya x boleh nk biar saya turut sakit. saya mesti kuat n tabah untuk buad sakit awak hilang.. like people always said that we cannot be a pencil that write someone happiness but we can be a eraser that remove someone sadness.. :) awak sangat penting dlam hidup saya. awak kne ingat tuh... cukuplah 2 setakat nie. :) ingat ckap saya. pesan saya.. ingat semua yang pernah saya cakap kat awak dulu. n saya nak minta maaf kalau ada buad salah dengan awak. :) hope awak berjaya.. nafi sayang era tahu. :) lot of love from your bestie. Hanafi Hassan .. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment